Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

FAQ

 

1. S ktorými verziami Microsoft Outlook a / alebo Microsoft Windows je eWay-CRM kompatibilný?

eWay-CRM Free / Premium je kompatibilný s Microsoft Outlook verzie 2003, 2007, 2010, 2013 a 2016, a s Microsoft Windows XP, Vista, 7, 8 a 10. eWay-CRM Free / Premium je teda kompatibilný aj so službou Microsoft Office 365.
eWay-CRM nie je kompatibilný s Microsoft Outlook pre Mac.


 

2. Čo presne je eWay-CRM - lokálne inštalovaná desktopová aplikácia alebo webová aplikácia?

Obidve verzie eWay-CRM (Free aj Premium) majú architektúru typu klient-server. Na strane klienta eWay-CRM je add-in (doplnok) pre desktopovú verziu Microsoft Outlook pre Microft Windows a ďalej lokálna databáza, ktorá beží na Microsoft SQL Server 2012 Express. Serverový komponent je predovšetkým serverovou databázou - opäť Microsoft SQL Server - a webová služba, ktorá umožňuje pripojenie na server a tým synchronizáciu dát. Serverový komponent môže byť prevádzkovaný na serveri zákazníka (on-site / on-premises scenár), alebo hostovaný eWay System sro (on-demand scenár).


 

3. Mám obavy o bezpečnosť svojich dát - kde sú uložené a ako funguje zálohovanie?

Systém eWay-CRM synchronizuje dáta medzi lokálnou databázou na Vašom PC a serverovou databázou (je súčasťou tzv. serverových komponentov), ktorá môže byť umiestnená na Vašom serveri alebo hostovanom serveri. V prípade hostovaných serverových komponentoch je spojenie medzi lokálnou a serverovou databázou zabezpečené SSL certifikátom (https://). Pre hostovanú serverovú databázu poskytujeme automatické zálohovanie, zálohy uchovávame 2 týždne.


 

4. Ak sa rozhodnem eWay-CRM nepoužívať, možno ho jednoducho odinštalovať? Je tu riziko straty alebo zmazania mojich kontaktov alebo emailov z Outlooku?

eWay-CRM je štandardný desktopový program a možno ho odinštalovať napr. cez Ovládací panel, voľbu Odinštalovať program.

V prípade kontaktov v Microsoft Outlook možno nastaviť obojsmernú synchronizáciu so samostatným modulom kontaktov v eWay-CRM. Ak v okne "Nastavenie eWay-CRM" na záložke "Kontakty" zaškrtnete voľbu "Pri odstraňovaní eWay-CRM kontaktov odstrániť aj Outlook kontakty", dôjde pri zmazaní kontaktu v eWay-CRM vďaka obojsmernej synchronizácii ku zmazaniu kontaktu v Microsoft Outlook. Táto voľba je štandardne vypnutá.


 

5. Aký je kľúčový rozdiel medzi verziami Free a Premium?

Obe verzie ponúkajú plnú integráciu s MS Outlook, automatické pracovné procesy (workflow) a možno ich užívateľsky individuálne upravovať cez administračné nastavenia (nové polia, číselníky atď.)

Verzia Free je bezplatná a časovo neobmedzená verzia pre jedného používateľa. Verzia Premium umožňuje pripojenie viacerých užívateľov a efektívne zdieľanie dát medzi nimi.

Obe verzie umožňujú offline prevádzku, ale iba verzia Premium ponúka prístup k vybraným dátam cez webový prehliadač (pozri eWay-CRM Web Access tu). Odkaz:“ http://eway-crm.cz/eway-crm-web-access“

eWay-CRM vo verzii Premium je možné tiež prepojiť s ekonomickým systémom POHODA od firmy STORMWARE a synchronizovať adresáre, zásoby, a vydané a prijaté faktúry.