Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

5 dôvodov prečo dať prednosť eWay-CRM pred Microsoft Dynamics CRM

<< Späť

Hľadáte náhradu za Microsoft Dynamics CRM?

Veľa našich klientov, ktorí využívajú Outlook, prešlo od Microsoft Dynamics a vybralo si na riadenie firmy eWay-CRM. I keď Dynamics dokáže byť veľmi silným nástrojom v prostredí Outlooku, rozhodne nie je ideálnym riešením pre každého. Popravde, žiadne „riešenie pre každého“ ani neexistuje. Možno práve preto by ste mali zvážiť nasledujúcich 5 hľadísk, pokiaľ si práve vyberáte svoje CRM v Outlooku.

 

 

Implementácia Dynamics je náročný proces

Máte k dispozícii skúsené IT oddelenie či partnera s Microsoft certifikáciou? Budete ich potrebovať, aby ste Microsoft Dynamics mohli začať vôbec využívať. Vo väčšine prípadov systém nefunguje optimálne sám od seba a firmy musia vynaložiť nemalé úsilie, aby s ním mohli pracovať.

 

Prispôsobenie? Možné, ale náročné

Systémy Dynamics aj eWay-CRM ponúka celú radu funkcií. Pokiaľ ide ale o ich využitie a prispôsobenie, Dynamics Vás núti začať vo veľkom a postupne systém „osekávať“ za pomoci profesionálov. V posledných rokoch sme si overili, že to nie je ideálny postup a užívatelia sa obvykle cítia zahltení množstvom funkcií, ktoré nepotrebujú.

Vzhľadom na to, že eWay-CRM je navrhnutý pre malé a stredné podniky, ponúka len funkcie, ktoré sú pre tento typ firiem relevantné. Prispôsobenie v Administrácii systému zaberie niekoľko minút, nie dní, a zvládne ho prakticky každý informovaný užívateľ.

 

eWay-CRM je jednoduchý. Preto beží v Outlooku rýchlejšie

Je možné riadiť nadnárodnú korporáciu v eWay-CRM? Pravdepodobne nie. Systém je totiž navrhnutý tak, aby pomohol bežným firmám a podnikom fungovať efektívne a ponúka starostlivo vybranú sadu funkcií, s ktorými manažéri typicky pracujú. Tam, kde Dynamics zahltí Outlook množstvom rozšírení, eWay-CRM beží plynule a sústredí sa iba na funkcie, ktoré potrebujete.

 

 „Do Microsoftu“ nezavoláte

Čo urobíte, keď sa niečo pokazí? Komunikácia s Microsoftom je nepriama a užívateľská podpora pre Dynamics prakticky neexistuje. Opäť budete potrebovať skúsené IT oddelenie či certifikovaného partnera, aby Vám pomohli vyriešiť akýkoľvek problém, na ktorý narazíte. Dynamics je rozsiahla globálna služba a Microsoft nemá možnosť ponúknuť svojim klientom individuálnu starostlivosť.

V eWay-CRM zabezpečujeme užívateľskú podporu sami a v prípade akýchkoľvek nezrovnalostí sa môžete obrátiť priamo na nás ako na tvorcov. Váš problém tak vyriešime bez zbytočných prieťahov a akúkoľvek spätnú väzbu využijeme na zlepšenie služieb.

 

Zaujímajú Vás náklady?

Cena je pre podniky zvyčajne jedným z hlavných kritérií výberu. Ak ste si už urobili prieskum, budete vedieť, že cenová politika Microsoft Dynamics je pomerne komplikovaná, a existuje dokonca špeciálny cenový sprievodca pre každú edíciu. Ceny v SR sú neverejné, ale možno povedať, že u Dynamics platíte mesačnú platbu podľa konkrétnej edície (v zahraničí od 40 do 210 dolárov za užívateľa) a navrch sú Vám účtované poplatky za špecifické funkcie a aplikácie.

Pozrite si náš Cenník. S platbou 21 EUR za používateľa mesačne patríme k najdostupnejším riešením na trhu. (Predstierajme teraz, že neposkytujeme tiež bezplatnú verziu.) Upgrade eWay-CRM je navyše vždy bezplatný a automatický.

 

Systém si najprv vyskúšajte

Akokoľvek robustný Dynamics môže byť, nepredstavuje ideálne riešenie pre malé a stredné podniky. K úspešnej implementácii potrebujete schopný IT tím, ktorý venuje nastaveniu veľa úsilia a Vaši zamestnanci budú vyžadovať dôkladné školenie, aby sa systém vôbec naučili ovládať. Vzhľadom na to, že obe služby tlačí náklady systému ešte vyššie, väčšina firiem ho nakoniec nevyužíva naplno.

Ak Vás zaujíma, ako môže eWay-CRM nahradiť Microsoft Dynamics v Outlooku a pomôcť Vám efektívne riadiť firmu, presvedčte sa sami.

 

<< Späť