Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

Zobrazte si zoznam firiem, kde ste 3 mesiace neboli aktívni a hurá do práce

<< Späť

 

Zobrazte si zoznam firiem, kde ste 3 mesiace neboli aktívni a hurá do práce!

 

 

Ako využiť nové pole v eWay-CRM 5.0 “Ďalší krok & Posledná aktivita” pre efektívnejšie plánovanie.

 

Určite sa Vám už stalo, že nemôžete dohľadať informáciu, kedy naposledy ste boli v kontakte s daným klientom a na základe toho by ste si s ním chceli naplánovať stretnutie. Alebo naopak, by ste radi vedeli, čo je potrebné urobiť na tom či inom projekte v najbližšej dobe.  S eWay-CRM 5.0 to nie je žiaden problém. Stačí si nadefinovať pomocou výberu stĺpcov funkcie ako je Ďalší krok alebo práve Posledná aktivita a máte vyhrané.

 

 

 

Tieto nové funkcie sme mnohým z Vás pripravili na mieru, pretože pre niektorých klientov znamená „Posledná aktivita“ akúkoľvek komunikáciu s klientom a pre iných iba napr. Denník typu „Schôdzka“ či posledný, uložený hovor. Ide o špeciálne stĺpce, ktoré nie sú automaticky vložené, ale je možné si ich pridať cez výber stĺpcov. Vďaka tomu budete mať neustály prehľad o tom, ako veľmi sú užívatelia na položkách aktívni a či niektoré veci nestagnujú príliš dlhú dobu.  Pomocou filtrov si potom jednoducho zostavíte pohľad, ktorý Vám zobrazí napr. tie príležitosti, kde nemáte naplánovaný žiadny ďalší krok.

 

 

Pole Posledná aktivita slúži na to, aby ste videli, kedy naposledy došlo na položke k nejakej aktivite, teda konkrétne k priradeniu denníka, dokumentu alebo e-mailu. Vhodné pre všetky firmy či jednotlivcov, ktorí chcú udržovať vzťahy so zákazníkmi, pretože vedia, o ktorých zákazníkov nie je priebežne postarané.

 

V nastavení Atribúty pre kalkuláciu poľa Posledná aktivita si určíte, aké moduly sa majú pre určenie poslednej aktivity používať. Je to iba na Vás, či si vyberiete jeden modul alebo všetky tri.

 

Pole Ďalší krok Vám zase poskytuje prehlaď, kedy Vás v súvislosti s danou položkou čaká najbližšia aktivita, teda konkrétne, kedy je nutné splniť úlohu alebo kedy sa koná tá, či tá schôdzka. Využijete ju napr. v module Príležitosti, kedy na skôr zaslanú ponuku môžete reagovať v správny čas, pretože vidíte, kedy sa k nej mal alebo chcel obchodník vrátiť, ale neurobil to. Čo môže byť pre Vás problém.

 

Využitím tejto funkcie sa zefektívni Vaša práca, takže je dôležité aby ste túto funkciu mali zaktivovanú. Pre nastavenie konkrétnych modulov pri tejto funkcii si prečítajte tento návod.

 

Oba tieto nové polia sú k dispozícii v moduloch Spoločnosti, Kontakty, Príležitosti a Projekty.

 

Kompletný zoznam nových funkcií eWay-CRM 5.0 nájdete tu.

 

<< Späť