Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

Ako správne vkladať obrázky v e-mailovej kampani

<< Späť

 

A teraz niečo o marketingových kampaniach

 

Vedeli ste, že aj taká zdanlivá maličkosť, ako je spôsob vloženia obrázku do vašej e-mailovej kampane, môže nezanedbateľne ovplyvniť jej merateľnosť a priniesť aj niekoľko ďalších podstatných výhod?

 

 

 

 

 

Ako správne vkladať obrázky

 

Zrejme väčšina odosielateľov e-mailových kampaní je zvyknutá vkladať obrázky priamo do tela správy, bez toho aby tušila, že takýto spôsob práce s obrázkami je nielen neefektívny, ale nepriamo tak porušujú aj zákonom vymedzené pravidlá pre distribúciu obchodných oznámení. Riešenie je pritom veľmi jednoduché - vkladať obrázky len ako odkazy. Prečo?

 

Čo nám to prinesie

 

Po prvé, obrázok vložený v e-maile ako odkaz umožňuje zistiť spätnú väzbu, teda či si ho príjemca skutočne zobrazil. Niečo také nie je možné u obrázkov vložených priamo. Pre vyhodnotenie úspešnosti marketingovej kampane pritom môže mať táto informácia veľkú cenu. Tým ale zoznam výhod nekončí. Veľkosť e-mailu bez vložených obrázkov je tiež oveľa menšia, čo umožňuje nielen rýchlejšie odoslanie celej kampane, ale tiež napríklad veľmi uľahčuje zobrazenie správy na mobilnom zariadení príjemcu, ktoré má obmedzenú rýchlosť sťahovania údajov. Zvýši sa tiež miera doručiteľnosti kampane, pretože správy s menším objemom príloh, medzi ktoré zaraďujeme aj vložené obrázky, ľahšie prejdú filtrom limitujúcim veľkosť prichádzajúcich správ.

 

 

Ďalšie dôvody

 

Potom sú tu ale ešte iné aspekty na zváženie. Napríklad v súlade so Zákonom o informačnej spoločnosti, ktorý definuje pravidlá, akým spôsobom môžu byť obchodné oznámenia zasielané, by oznámenie malo mať čo najmenšiu veľkosť. Zbytočne tak nezaťažuje schránku príjemcu. V tomto ohľade je úplne zrejmé, ktorá z uvažovaných variantov bude vyhovovať lepšie. Dátová veľkosť odkazov je v porovnaní s vloženými obrázkami úplne zanedbateľná.

 

 

Responzivita

 

Opomenúť by sme nemali ani ďalšie dôležité rozdiely. E-mail s priamo vloženým obrázkom sa nebude správne zobrazovať na všetkých zariadeniach, pretože telo správy prakticky nikdy nebude plne responzívne čiže optimalizované pre všetky možné typy prehliadačov. S obrázkom v odkaze taký problém neriešite. Nakoniec nezabudnime, že obrázok umiestnený v cieľovom odkazu môžete ľubovoľne meniť, aktualizovať a opravovať v ňom prípadné chyby aj potom, čo už bola kampaň rozoslaná. Jedinou nevýhodou tohto riešenia je, že príjemca musí kliknúť v programe na "Stiahnuť obrázky", aby ich videl.

 

Pri zvážení všetkých pre a proti je predsa zrejmé, ktorý variant je pre použitie v e-mailovom marketingu vhodnejšie.

 

Tento text bol prevzatý z blogu Emailkampane.cz. Jedná sa o partnera eWay-CRM. 

 

eWay-CRM obsahuje modul Marketingové kampane, ktorý umožňuje profesionálne hromadné rozosielanie emailov a ďalšiu komunikáciu s našimi zákazníkmi.

 

<< Späť