Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

Neplytvajte časom na formality

<< Späť

 

Posielate veľa emailov? Neplytvajte časom na formality.

 

Ako využiť podpisy v Outlooku

 

Napriek tomu, že s emailmi zachádzame ako s pohotovou online komunikáciou, ide o individuálne správy, ktoré obvykle vyžadujú základné náležitosti. Napríklad pozdrav či podpis. Užívatelia často pridávajú i svoje kontaktné údaje a firemné logo, aby pôsobili profesionálnym dojmom.

 

 

Podpísať každý email zvlášť, vyjasniť kontakty a premýšľať, ako správu uzavrieť, Vám zaberie veľa času, pretože tieto drobné úkony neustále opakujete. Našťastie Microsoft Outlook ponúka funkciu, ktorá Vám umožní pripraviť svoje podpisy aj emaily dopredu a ich odosielanie automatizovať.

 

Prejdite si náš návod, ako si nastaviť emailové podpisy v Outlooku.

 

  1. Otvorte nový email a vyberte Podpis v hornej lište.

 

 

  1. V novom okne kliknete na Nový.

 

 

  1. Pomenujte svoj podpis (napr. Podpis 2) a potvrďte tlačidlom OK.

 

 

  1. Vložte a upravte svoj podpis v zodpovedajúcom okne, podobne ako na obrázku nižšie.

 

 

 

  1. Pokiaľ potrebujete špecifické podpisy pre rôzne príležitosti, vytvorte ďalší pomocou tlačidla Nový.

 

  1. Priraďte podpisy k novým správam i k vašim odpovediam a preposielaným správam.

 


 

 

 

Napadlo Vás, že môžete túto funkciu využiť i pre štandardizované správy? Pripravte si emailové šablóny a využite ich k obvyklej komunikácii alebo ako odpovede na najčastejšie dotazy.

 

Uložte svoje správy ako “podpisy” a v prípade potreby ich jednoducho vyberte pomocou tlačidla Podpis.

 

 

<< Späť