Vyskúšať eWay-CRM
Viac info o eWay-CRM
Vyskúšať eWay-CRM

Jednoduchý prístup

k informáciam

 

Úplne nový revolučný eWay-CRM s modulom Úlohy!

<< Späť

 

Úplne nový revolučný eWay-CRM s modulom Úlohy!

 

Nová verzia nášho produktu

 

S veľkou radosťou Vám, našim klientom, opäť predstavujeme novú verziu eWay-CRM. Podľa slov našich vývojárov to nebola jednoduchá práca. Na verzii 5.3 vraj pracovali bezmála polroka!

 

Čo nového prinášame?

 

Alfou a omegou novej verzie nášho produktu sú Úlohy! Teda pravé a nefalšované eWay-CRM Úlohy bez využívania úloh v Outlooku. Naši vývojári sú najviac hrdí na možnosti práce s workflow, ktorá zahŕňa taktiež pridanie vlastných políčok.

 

„Úlohy tým získali rovnaké funkcionality, ktoré mali naše ostatné položky ako sú Príležitosti alebo Projekty,“ komentujú upgrade vývojári.

 

Čo sa zmenilo vo vašom eWay-CRM? Teraz môžete:

 

  1. Naďalej pracovať s úlohou, aj keď ju delegujete.

 

  1. Vidieť a pracovať s úlohami iných ľudí.

 

  1. Zaviesť tímové úlohy.

 

  1. Editovať workflow či pridávať vlastné políčka.

 

  1. Evidovať podrobný log histórie práce s úlohou.

 

  1. Neriešiť rozdiel medzi „úlohou“ a „emailom s vlajočkou“.

 

A v neposlednom rade taktiež pohodlne pracovať s Úlohami i z mobilného telefónu!

 

 

 

„Doteraz bol zreteľný prechod medzi aplikáciami. Teraz Úlohy úplne prevzali podobu eWay-CRM. Údaje o úlohách sme zhromažďovali aj v outlookovských úlohách, ale až teraz prechádza celá vec do našej réžie.“

 

Ako s Úlohami pracovať?

 

Otvorte si Microsoft Outlook. V lište eWay-CRM teraz nájdete samostatné tlačidlo Úlohy.


Všetko je teraz riadené výhradne cez eWay-CRM. POZOR, pokiaľ chcete, môžete aj teraz pracovať s úlohami v Outlooku. Nezabudnite ich potom synchronizovať s eWay-CRM!

 

Práca s Úlohami sa v eWay-CRM nijak nelíši od práce s inými typmi položiek, napr. s denníkom.

 

Poďme sa pozrieť na niekoľko základných vecí, ktoré je možné v rámci úloh vykonávať.

 

Chcete vytvoriť novú úlohu, kliknite v páse kariet eWay-CRM na Nová > Úloha. Kliknite na tlačidlo Ulož  alebo Ulož zavri.


Chcete vytvoriť úlohu priamo z karty položky eWay-CRM, napr. Kontakty kliknite na karte tejto položky na Nová > Úloha.

 

Položka, z ktorej úlohu vytvárate bude automaticky doplnená. Pokiaľ ide napríklad o projekt, doplní sa aj spoločnosť a kontakt z projektu.

 

Pre vytvorenie úlohy v Microsoft Outlooku  a následnom nahraní do eWay-CRM vyberte nadradenú položku. Doplňte dôležité informácie a kliknite na Ulož alebo Ulož a zavri.

 

Tím, že ste vybrali Nadradenú položku sa úloha nahrá do eWay-CRM. Pokiaľ by ste ju nechali prázdnu, zostane iba v Outlooku.

 

Prevedenie emailu na Úlohu je veľmi intuitívne. Kliknite na e-mail pravým tlačidlom  a vyberte Previesť na úlohu.

V prípade, že má e-mail vyplnenú Nadradenú položku, príde ku jej vyplneniu na novej úlohe. Predmet e-mailu sa použije ako Predmet novej úlohy. Vy už si teda zvolíte iba dátum, kedy chcete mať úlohu hotovú. Všimnite si, že e-mail je k úlohe automaticky priviazaný.

 

Teraz sa pozrieme na zaujímavejšie body.

 

Ako delegovať úlohu

 

Pokiaľ v eWay-CRM delegujete úlohu, už nad tým nestratíte kontrolu. Ste schopný aj naďalej meniť termíny či iné parametre alebo úlohu nechajte niekomu inému pokiaľ vidíte, že Váš zamestnanec nestíha.

 

Ideme dokonca ešte ďalej. Ľahko môžete začať spracovávať úlohy niekoho iného pokiaľ je Váš kolega napríklad na dovolenke, alebo vy máte už všetko hotové a chcete mu pomôcť.

 

 

  1. Otvorte úlohu.

 

  1. Zmeňte riešiteľa.

 

  1. Uložte.

 

  1. Nový riešiteľ dostane e-mail. Ide iba o informačnú správu, na ktorej už nie sú možnosti PrijaťOdmietnuť.

 

Pokiaľ si nový riešiteľ myslí, že mu úloha nepatrí, otvorí úlohu a nastaví správneho riešiteľa.

 

Ako posunúť termín viacerých úloh súčasne

 

  1. V zozname úloh v eWay-CRM označte úlohu alebo viacero úloh.

 

  1. Na vybrané úlohy kliknite pravým tlačidlom.

 

  1. Vyberte Spracovať.

 

  1. Nastavte termín alebo vyberte Vlastný.

 

S vlastným modulom Úlohy sa Vám otvárajú nové možnosti. Nakoľko sa jedná o plnohodnotný modul eWay-CRM, sú k dispozícii všetky funkcie, na ktoré ste v našom systéme zvyknutý:

 

  1. Môžete si nastaviť rôzne typy úloh. Viac na https://www.eway-crm.com/cs/jak-pouzivat-eway-crm/jak-vytvorit-nove-workflow-schema.

 

  1. Môžete si zmeniť workflow úloh alebo nastaviť povinné polia. Viac na https://www.eway-crm.com/cs/jak-pouzivat-eway-crm/jak-prizpusobit-vychozi-workflow-schema.

 

  1. Môžete si vytvárať užívateľské políčka. Viac na https://www.eway-crm.com/cs/jak-pouzivat-eway-crm/jak-vytvorit-vlastni-pole.

 

  1. Môžete si upraviť vzhľad karty úloh. Viac na https://kb.eway-crm.com/dokumentace/3-popis/3-3-okno-pro-praci-se-zaznamem/prizpusobeni-okna-pomoci-navrhu-formulare.

 

  1. Môžete si úlohy kategorizovať. Poznáte GTD?

 

  1. Môžete z úlohy jednoducho poslať e-mail klientovi.

 

  1. Môžete s úlohami pracovať i v eWay-CRM Mobile.

 

  1. Môžete využiť naše API a nechať a nechať vaše aplikácie, aby v eWay-CRM vytvárali úlohy. Viac na https://kb.eway-crm.com/dokumentace/6-doplnky/6-7-api.

 

Štěpána Havránka, ktorý zodpovedá za vývoj našej mobilnej aplikácie sme sa pýtali, ako sa nová verzia premieta práve do mobilného eWay-CRM.

 

„V mobilnej aplikácii je veľa nových funkcionalít, väčšina z nich sa odomkne až po nastavení. Je tu úplne nová obrazovka Úloh, kde je vidieť viac detailov. Alebo taktiež HUB, to znamená všetky naviazané aktivity. Úlohy môžeme pridávať, zväzovať a editovať, to doteraz nešlo. Boli tu iba jednoduché výpisy v HUB-och, napríklad pri Spoločnosti či Projekte. Bol to náhľad do databázy, kde sme zhromažďovali informácie z Outlooku, bolo možné pozrieť sa, čo sa deje. Bola to funkcia, kedy sa pri vytváraní denníka vytvorila aj úloha a potom s ňou bolo možné ďalej pracovať. Teraz môžete s úlohami pracovať ako s každým iným modulom, vytvoriť položku, upraviť ju. S tým prichádza aj to, že je možné zoskupovať úlohy, filtrovať a podobne.“

 

 

 

 

„Sú tu určité drobnosti ale väčšie verzie nás čakajú až po nejakej dobe. Teraz pracujeme na malej verzii ohľadom ochrany mobilných údajov aj keď užívateľ povolí prenos mobilných údajov, tak sa systém opýta. A bude možné pridávať feedback. Založili sme systém na hlasovanie o nových features, MA na to bude užívateľov upozorňovať.“

 

Vývojár Ján Spilka doplňuje výhľady do budúcna, čo sa týka vzhľadu:

 

Detailnejšie informácie o výhodách a používaní eWay-CRM Úlohy nájdete v našom eWay-Booku Úlohy a v našej Knowledge Base.

 

Buďte efektívny.


S eWay-CRM Úlohy!

 

 

<< Späť